Ja kaikille yllätyksenä tulee tämä: EI ole TH:ta, valitan, yritän katsos kerrankin jotain muuta. Nimi ja tarina perustuu tähän mielestäni ihanaan ja vanhaan kappaleeseen, Words ( don't come easy.. )
http://www.youtube.com/watch?v=yHeseOjdgZI
Tarina on kerrottu pojan näkökulmasta, nyt ihan selvyyden vuoksi mainitsin asiasta. Tää on nyt jotenkin hassusti varmaan kerrottu.. En mä tiedä..Tämä on omistettu.. Tittidii.. Jennille<3 Tähän on todella selvä syy,
idea on otettu hänen päiväkirjastaan, alku on kopioitu sieltä, mutta olen muokannut sitä omalaatuisekseni.(ja joo, minulla on luultavasti lupa lukea hänen päiväkirjaansa. En tiedä, en voi kysyä..) Ja myös kaikki
tämmöiset, ettei tämä ole minun tyylinen, se johtuu siitä, että idea on täysin Jennin. Olen vain muokannut tätä hieman. Luultavasti tämä on kirjoitettu melko tasan kaksi ja puoli vuotta sitten..
Tiedän, että tämä on massaa ja tiedän, että olisin voinut paremminkin kirjoittaa, mutta minä en välitä, sillä minä haluan käyttää tätä ideaa jotenkin hyväksi, sillä nyt on juuri sellainen olo, että haluan kirjoittaa tällasen oneshottimuksen. Niin ja tää on enemmän sellasta pojan ajatuksien kerrontaa.. Okei, on jo höpisty ihan riittävästi. (Laulun sanat ovat muuten hyvin tärkeä osa tarinaa, sillä nämä ajatukset ja tarina perustuu lähinnä lauluun)

---

Words don't come easy to me,
How can I find a way to make you see I love you?
Words don't come easy.

Miten koskaan olisin voinut sanoa sen? Joka päivä sinä kävelit ikkunani alta. Joka päivä poimit yhden kukan polun vierestä. Vaaleat kauniit hiuksesi lepattivat heleässä tuulessa, hento äänesi hyräili jonkun tutun
kappaleen sanoja hiljaa. Vaalea mekkosi hulmusi tuulessa sinun astellessa kevyesti kohti likeistä puistoa. Kauniit siniset silmäsi tavoittivat ikkunani ja huulillesi kiri kaunis pieni hymy. Vilkutit hennosti, olimmehan
aina olleet samassa koulussa ja tunsimme toisemme hyvin. Silti emme koskaan olleet yhdessä, sinä olit ystäviesi kanssa ja minä omieni.

Words don't come easy to me,
This is the only, way for me to say I love you,
Words don't come easy.

Silloin kerran, kun katsoit minua silmiin, olimme juuri päässeet seiskalle, vatsassani muljahti. Alussa se oli vain ihastus, mutta päivä päivältä tunteeni suurenivat. Kahdessa vuodessa se kaikki oli ehtinyt muuttua jo
rakkaudeksi, vai pystyikö siitä vielä puhumaan? Emmehän olleet vielä läheskään täysi-ikäisiä, pystyikö rakkaudesta puhumaan vielä? Siltikään en koskaan löytänyt niitä oikeita sanoja. Joka kerta, kun näin sinut, tiesin,
että minun olisi pitänyt kertoa, mutta koskaan en uskaltanut. Aina, kun näimme, sanat jäivät kurkkuuni, käteni tärisivät, kaikki oli vain niin outoa.

Well, I'm just a music man,
Melodies are for my best friend,
But my words are coming out wrong.
Girl I reveal my heart to you,
And hope that you believe it's true cause.

Silti halusin ainakin joku päivä kertoa sen kaiken sinulle, minua vain hermostutti. Tiesin kyllä, että sinäkin pidit minusta, mutta tunteesi eivät olleet yhtä voimakkaita, kun minulla, sinä pidit minusta pelkkänä ystävänä.
Ainahan pystyin toivomaan, mitään en ollut vielä menettänyt. Eniten pelkäsin, jos kertoisin sinulle, sinä ehkä suuttuisit ja välttelisit minua, mutten silti pystynyt asiaa vannomaan.

Words don't come easy to me,
How can I find a way to make you see I love you?
Words don't come easy.

Istuin yhä siinä samassa paikassa, syvennettyllä ikkunalaudalla katsoen polkua, mistä sinä olit hetki sitten kävellyt. Odotin, että palaisit ikkunani alle, vilkuttaisit ja hymyilisit minulle, mutta tosiasiassa tiesin, että
palaisit vasta illalla myöhään kotiisi nopeasti kävelen ikkunani ohi. Muttei oltu sanottu, etten saanut haaveilla, sitä ei ollut kielletty laissa. Toisaalta välissä tuntui, etten olisi saanut tai edes halunnut rakastua sinuun,
kaikki muuttui vain monimutkaisemmaksi, kun välitin sinusta enemmän kuin ennen.

This is just a simple song.That I've made for you on my own;
There's no hidden meaning you know when I,
When I say I love you, honey!
Please believe I really do cause.

Kyllä minä aioin kertoa sen sinulle joskus, ehkä vielä ei ollut oikea aika sanoa niitä kolmea sanaa. Eniten minua mietitytti, millä tavalla aioin sen kaiken kertoa, mutta tiesin, ettei sillä ollut väliä. Ei sitä kaikkea ollut
pakko kertoa heti, odotin yhä oikeaa hetkeä, hetkeä, jolloin saisin sanat suustani ulos. Ei se ollut niin yksinkertaista, kuin luulisi, siihen kaikkeen liittyi paljon murheita ja paljon tuskaa.

Words don't come easy to me,
How can I find a way to make you see I love you?
Words don't come easy.

Kyllä minä aioin kertoa pian, niin oli aina ollut tarkoituksena. Minusta oli tärkeintä, että hän saisi tietää, se oli ainoa vaihtoehto. Ei ollut väliä, unohtaisiko hän minut, vai haluaisiko hän elää kanssani, tärkeintä oli, että saisin
kaiken sen tuskan, kaikki ne asiat vaivaamasta mieltäni. Ei minulla ollut mitään kiirettä, minulla oli vielä aikaa. Päiviä, viikkoja, kuukausia, vuosia aikaa kertoa tunteistani. Minulla oli aikaa miettiä tapaa millä kertoa.
Ei ollut väliä, kertoisinko sinulle, että rakastan sinua, vai kertoisinko sinulle, että pidän sinusta. Ei millään ollut väliä, tärkeintä oli, että itselleni pystyin tunnustamaan, kuinka paljon sinua rakastin.

It isn't easy, words don't come easy.

Joskus luulin, että kaikki se oli ohimenevää, mutta sitten tajusin, että olin ihan oikeasti rakastunut sinuun, ehkä sinä olit minulle Se Oikea. En minä tienyt, mitä sinä tunsit minua kohtaan, oliko se rakkautta, vihaa, vai
ystävyyttä. Tiesin, etten koskaan voinut unohtaa sinua, sinä olit minulle paljon enemmän, mitä osasit odottaa. Minä en edes välittänyt, halusitko olla ystäväni, halusitko olla minulle elämäni tärkein henkilö, minä halusin
vain, että tietäisit tunteistani. Minulla vaan ei koskaan ollut tarpeeksi rohkeutta sanoa sitä sinulle, koskaan en saanut sanaa suustani, kun näin sinut. En edes tiennyt, mitä olisin sinulle sanonut, enhän minä voinut suoraan
vain kertoa, kuinka paljon sinua rakastin. Ei kukaan ymmärtäsi, jos vain yhtäkkiä joku ihminen kertoisi rakastavansa.

Words don't come easy to me,
How can I find a way to make you see I love you?
Words don't come easy.

Silti minä tiesin sen. Aioin kertoa sinulle kaiken, ehkä huomenna, ehkä viikon päästä, ei sillä ollut väliä. Minä itse tiesin sen, minä pystyin tunnustamaan itselleni. Ehkä minä joku päivä pystyisin sinullekkin sen tunnustamaan,
eihän minulla ollut mikään kiire. Minä tiesin sen, ehkä sinäkin joku päivä. Ehkä sinäkin välitit minusta, muttet vain näyttänyt sitä minulle. Ei sillä ollut mitään väliä, minulle oli aivan sama, piditkö sinä minusta. Minä olin
varma siitä, rakastin sinua, rakastan aina.

Words don't come easy to me,
This is the only way for me to say I love you;
Words don't come easy.

---

Tää nyt oli vaan tällanen.. En mä oikeestaan itekkään tiedä, mikä tässä oli ideana, mut noi sanat on periaattessa kyllä on yks tärkeimmistä tekijöistä.. Jooh, tää nyt ei ollu mikään paras, sillä periaatteessa mä vaan kirjotin, tää oli Jennin idea. Aika tyhjä, ja tämmönen.. Mitään sanomaton, mutta silti 8)